ηρθαν και σταθηκαν μπροστα μου …….by Ifi

……αν και οι αναθεωρήσεις, αποφάσεις, στάσεις ζωής καλό είναι να γίνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, γιατί αλλάζουμε κατά κάποιο τρόπο αφού αλλάζουμε φάσεις, βιώνουμε άλλα γεγονότα, αναζητάμε άλλα, συμβαίνουν διάφορα, προκύπτουν αναπάντεχα ή αντιλαμβανόμαστε αλλιώς τα πράγματα, ωριμάζουμε, συνειδητοποιούμε……είθισται στο ξημέρωμα της νέας χρονιάς να κάνουμε μία ανασκόπηση, αυτοκριτική, αυτοεξέταση και διάφορα άλλα με αυτοδιάθεση……

royalegacy.blogspotcom

….θέλω πράγματα που να μπορούν να γίνουν, που να μπορώ να τα κάνω, που να μπορούν να τα κάνουν και άλλοι…θέλω να είμαι ανοιχτή στο τι υπάρχει εκεί έξω για μένα, ευκαιρίες, άνθρωποι, ζωάκια και να μην μπαίνω μόνο σε καλούπια για το τι πρέπει να γίνεται……όπως το να έχω μία τέλεια ατελειότητα σε όλα,  για να απολαμβάνω ότι υπάρχει, ότι συμβαίνει, το να με αποδεχτώ και να με αποδέχονται όπως και να κάνω το ίδιο και με τους άλλους……

royalegacy.blogspot1com

……έτσι σκεπτόμενη τι θα ήθελα να αλλάξω ή και τι θα ήθελα να αρχίσω να κάνω διάφορες εικόνες ξεπήδησαν μπροστά μου…….επιθυμίες, όνειρα, συμπεριφορές, περιστατικά, μνήμες, αναμνήσεις και τότε ήρθαν και στάθηκαν μπροστά μου …….

η ευγένεια.…….πόσο μου αρέσουν οι ευγενικοί άνθρωποι, αυτοί που με λεπτότητα αντιμετωπίζουν τα πάντα και τους πάντες……..θάθελα να έχω ευγένεια μέσα μου και δίπλα μου και να σταματήσουν να υπάρχουν αγενείς

ο σεβασμός………λατρεύω αυτούς που σέβονται την υπόσταση του άλλου είτε είναι δίποδο είτε τετράποδο……..θάθελα να σέβομαι περισσότερο όλους και όλα και να βλέπω τους ανθρώπους να σέβονται αλλήλους

en.wikipediaorg

η ευγνωμοσύνη……..είναι υπέροχοι οι άνθρωποι που λένε ευχαριστώ για όλα, που μνημονεύουν ότι και όποιους έκαναν κάτι για αυτούς ηθελημένα ή απρόσκοπτα…….θάθελα να είμαι περισσότερο ευγνώμων και να λέω πιό πολλά ευχαριστώ είτε φωναχτά, είτε σιωπηλά και γίνουν και άλλοι άνθρωποι ευγνώμονες

η δοτικότητα…….πόσο καταπληκτικοί είναι οι άνθρωποι που δίνουν απλόχερα, από την καρδιά τους, την ψυχή τους, από τα υλικά αγαθά τους, που μοιράζονται και μοιράζουν απλόχερα ότι διαθέτουν……θάθελα να δίνω περισσότερο και να δω και άλλους ανθρώπους να αρχίσουν να δίνουν

bilder.volker-sauerde

η υπομονή.……..πόσο θαυμάζω αυτούς που είναι υπομονετικοί που έχουν αποθέματα στο να περιμένουν κρατώντας έτσι πιό εύκολα την ψυχραιμία τους…….θάθελα να είμαι πιό υπομονετική και να γίνουν και οι άλλοι πιο υπομονετικοί

η αναπνοή……..πόσο φοβεροί είναι οι άνθρωποι που αναπνέουν σιγά αργά και καρατάνε μία ηρεμία στη ζωή τους…….θάθελα να αναπνέω καλύτερα και να δω και άλλους ανθρώπους να σταματάνε να κρατάν την αναπνοή τους και να καταφέρουν να χαλαρώσουν

wallpaperskdcom

η δημιουργικότητα……πόσο μαγεύομαι από τους ανθρώπους που από το τίποτα μπορούν και δημιουργούν συνέχεια με λέξεις, αντικείμενα, τέχνη, μαγειρική, οτιδήποτε…..θάθελα να είμαι πιό δημιουργική και να απλωθεί η δημιουργικότητα και σε άλλους

η ελπίδα.……πόσο με γοητεύουν οι άνθρωποι που ζουν πάντα με μία ελπίδα για όλα, κόντρα σε ότι μαύρο, γκρίζο που θέλουν να χρωματίζουν τη ζωή τους, ακόμα και αν αυτή αντιστέκεται…….θάθελα να ελπίζω περισσότερο κόντρα στα δύσκολα και να αρχίσουν να ελπίζουν και οι άλλοι γύρω μου

wallpopercom

η αγάπη…….η κινητήριος δύναμη της ζωής σε κάθε μορφή της και με κάθε έκφραση της…..θάθελα να αγαπάω περισσότερο και να αγαπάνε και οι άλλοι γύρω μου περισσότερο και να το δείχνουμε και να το φωνάζουμε για να ομορφύνει ο κόσμος μας, για να αποκτήσει άλλο νόημα ….

…όλα αυτά θα ήθελα, για να έχουμε μία όμορφη χρονιά, μία χρονιά που να δώσει άλλο χρώμα στην καθημερινότητα μας και να μας δώσει ώθηση να κάνουμε κάτι καλύτερο για όλους μας…..

Start where you are. Use what you have. Do what you can.
Arthur Ashe
So take a deep breath, pick yourself up, dust yourself off, and start all over again.                                                                                                                                  Nat King Cole

thegreenape.blogspotcom

featured image from photographyblogger.net   ,image 1 and 2 from royalegacy.blogspot.com, image 3 from en.wikipedia.org, image 4 from bilder.volker-sauer.de, image 5 from wallpaperskd.com, image 6 from wallpoper.com, image 7 from thegreenape.blogspot.com

Leave a Reply

