δινοντας μορφη στις επιθυμιες….by Ifi

….θέλω να τρέξω σε μία έρημο
και η άμμος να καψαλίζει τα πόδια μου
για να νιώσω ότι ξαναζώ..
η ανάσα μου να γίνεται γρήγορη
σα να θέλει να προλάβει ότι συμβαίνει..
η θύελλα να σκεπάζει το είναι μου
σα πέπλο που καλύπτει ένα μυστήριο..
και ο ήλιος να αντικατοπτρίζει τις ελπίδες μου
ψάχνοντας να βρω την όαση,
για να ξεκλειδώσω όλα τα μυστικά
που έμειναν στην άκρη της ζωής….

hdwpaperscom

….θέλω να ακροβατήσω στην άκρη ενός γκρεμού
ο αέρας άγριος να με παρασέρνει
και γω να αντιστέκομαι..
η βροχή να χτυπάει το πρόσωπο μου
σαν να με δοκιμάζει..
τα δέντρα ξερά χωρίς φύλλα
να αρνιούνται να μου δώσουν καταφύγιο..
οι αστραπές να φωτίζουν τη νύχτα
δίνοντας μορφή στις επιθυμίες μου..
και η θάλασσα φουρτουνιασμένη
να αντανακλάει την ψυχή μου….

off-the-beaten-tracknet

….θέλω να περπατήσω στην ακροθαλασσιά
ξυπόλητη να με αγγίζει το κυματάκι..
ο αέρας να χαιδεύει τα μαλλιά μου
και η θάλασσα να μαγνητίζει το βλέμμα μου
ως πέρα στον ορίζοντα..
οι σκέψεις μου να πετάξουν
σαν τα πουλιά που κυνηγιούνται
στον καταγάλανο ουρανό..
και τα λόγια μου
να φτάσουν ψηλά στα σύννεφα
κάνοντας τα να αλλάζουν μορφές και σχήματα….

hdwallpapersinncom

featured image from baligoldentour.com, image 1 from hdwpapers.com, image 2 from off-the-beaten-track.net, image 3 from hdwallpapersinn.com

Leave a Reply

