Επισκεψη στο βενζιναδικο ……..παμε?….by Ifi

….μέχρι πρότινος τις παλιές καλές εποχές(που να σας τα θυμίζω τώρα, ήμουν και μικρή) η ώρα του βενζινάδικου, ήταν μια ώρα άνετη χαλαρή που απλώς συλλογιζόσουν τόσα άλλα πράγματα που περνούσε αναίμακτα…..

styleparkcom

…έβαζες βενζίνη και χαριτολογούσες με τον βενζινά για τον καιρό, παρακαλούσες να σου βάλει νερό στους υαλοκαθαριστήρες και ότι υγρό κυκλοφορούσε ανάλογα με την εποχή- μη παγώσει το νερό το χειμώνα, για μυγαράκια το καλοκαίρι και όμορφη μυρωδιά την άνοιξη και πάει λέγοντας…..

shorpycom

διάλογος προ κρίσης:

–          Πόσο να σας βάλω? Είναι κάποιος από τους απογευματινούς νεαρούς – γιατί συνήθως μόνο απόγευμα πήγαινα στο βενζινάδικο(εκείνα τα χρόνια…όπως λέει η Πρωτοψάλτη)

–          Γέμισε το για να μην το έχω στο νου μου, σε ευχαριστώ

–          Ναι φυσικά όπως πάντα(και συμπληρώνω σήμερα, αχ αυτά τα πάντα που τελειώνουν)

utoblogcom

….τώρα κάθε φορά μπαίνω στο αυτοκίνητο μου, κρατάω την αναπνοή μου πριν ανοίξω τη μηχανή και αναλογίζομαι μέχρι που θα μου φτάσει η βενζίνη σήμερα.Έπειτα όταν βλέπω το δείκτη αναστενάζω και πατάω το κουμπάκι info…….κυρία μου(θα προτιμούσα να με λέει όμορφη, αλλά αντιπαρέρχομαι) έχετε να πάτε μόνο μέχρι τη γωνία να δείτε αν έρχεστε!!

autosaolcom

…έπειτα με προσεκτική οδήγηση για να μη φάμε και άλλη βενζίνη άσκοπα, κατευθύνομαι στο βενζινάδικο…σα μία άλλη χελώνα μετά τον αγώνα με το λαγό……

διάλογος μετά κρίσης

–          Καλημέρα τι κάνετε?

–          Καλημέρα Μαράκι – είναι κοπελιά συνήθως τις μέρες που βάζω βενζίνη.Είσαι καλά?

–          Καλά εσείς? Πόσο να βάλω?

–          Κάτσε να δω πόσα έχω ….

–          ………..

–          Μαράκι βάλε για τόσο ή παρακάτω από τόσο…πάλι δεν έχω άλλα μαζί μου!!χαριτολογώ

savethestudentorg

….σιγά μην έχω άλλα γενικώς, αλλά εκείνες οι χρυσές εποχές που απλά το γέμιζα πέρασαν ανεπιστρεπτί!!

…τώρα κοιτάς την αντλία, σαν ένα σκοτεινό αντικείμενο του πόθου…..

derek3dcom

….βέβαια άμα το σκεφτείς διαφορετικά,  απλά νοιάζονται για μας, γιατί κοίτα να δεις

  1. χρησιμοποιείς λιγότερο το αυτοκίνητο(περπατάς περισσότερο,θάλεγα αν το έκανες)
  2. μολύνεις λιγότερο το περιβάλλον(για να μπορούν να το μολύνουν άλλοι)
  3. οδηγείς πιο προσεκτικά για να μην καταναλώνεις βενζίνη(η χελώνα που λέγαμε στο άλλο επεισόδιο)
  4. δεν κάνεις πια κοντρίτσες στα φανάρια γιατί το ρημάδι παθαίνει βουλιμία εκείνη την ώρα(πάνε τα καγκουριλίκια, είχαμε και μία ευχαρίστηση, τώρα μόνο τους προκαλείς και κάθεσαι να τους βλέπεις να τρέχουν)
  5. Χαίρεσαι περισσότερο το σπίτι σου γιατί δεν κινείσαι πια και πολύ μακριά του!!

Δεν σας έπεισα??? Μμμμμμα Γιατί ?? θα πάμε ? 😀

goretroblogspotcom

featured image from mattsko.wordpress.com, image 1 from stylepark.com, image 2 from shorpy.com, image 3 from utoblog.com, image 4 from autosaol.com, image 5 from savethestudent.org, image 6 from derek3d.com, image 7 from goretro.blogspot.com

Leave a Reply

