να εχω την ιδια ορεξη για ζωη…. ΠΑΝΤΑ….by Ifi

το σκέφτηκα, το ανέλυσα, το φιλοσόφησα

δε θέλω να σοβαρέψω με την έννοια που μας πλασάρουν, να μπω σε καλούπια δήθεν, σε υποχρεωτικό τρόπο αντιμετώπισης όλων….

ΘΕΛΩ

η ζωή μου να έχει πάντα νόημα,

να ρισκάρω ,

να ανακαλύπτω νέα όρια και να τα ξεπερνώ,

να προσπαθώ να αλλάξω τον κόσμο,

να κάνω όνειρα,

να θαυμάζω τον κόσμο γύρω μου,

autoweeknl

το αίμα μου να ρέει καυτό,

να παίζω όποτε και όσο μπορώ,

να απολαμβάνω τη μουσική,

να αγκαλιάζω και να με αγκαλιάζουν,

να μυρίζω τα υπέροχα λουλούδια,

να εκτιμάω κάθετι μικρό,

να είμαι αυθόρμητη,

sofemininecouk

να πιστεύω στους ανθρώπους,

να μιλάω με τα ζώα,

να αγαπώ με δύναμη,

να μη συμβιβάζομαι,

να διαβάζω με πάθος,

να είμαι ανέμελη και ευτυχισμένη,

να είμαι ρομαντική,

verdadefemininacombr

να πηγαίνω βόλτες μέσα στο δάσος,

να τραγουδάω όπου και όποτε μπορώ,

να συζητάω αναλύοντας τα πάντα,

να χορεύω με όλη μου τη ψυχή,

να χρωματίζω τα γύρω μου,

να χαμογελάω στη ζωή,

theberrycom

…θέλω κάθε πρωί να φωνάζω ότι είναι μία καινούρια μέρα, και ας έχει κρύο, συννεφιά, βροχή, ζέστη, καύσωνα, αέρα, καταιγίδα, παγωνιά και ας είναι οποιαδήποτε μέρα της εβδομάδας και οποιοσδήποτε μήνας….η ομορφιά κρύβεται μπροστά μας και περιμένει από εμάς να την ανακαλύψουμε….

6

….θέλω να μου ρίξει μία γλυκιά νεράιδα λίγη από τη νεραιδόσκονη της και έτσι για πάντα να μπορώ να κολυμπάω στα σύννεφα, να πετάω πάνω από τα αστέρια, να παίζω με τις θάλασσες, να χαμογελάω στον ήλιο και να χορεύω στη βροχή …….και ας μην είμαι μικρή και ας συνεχίζω να μεγαλώνω…..

6

θέλω να έχω την ίδια όρεξη για ζωή ……ΠΑΝΤΑ

featured image from fineartamerica.com, image 1 from autoweek.nl, image 2 from sofeminine.co.uk, image 3 from verdade.feminina.com, image 4 from theberry.com, image 5 from soundcloud.com,image 6 from southernchildinthecity.blogspot.com

Leave a Reply

