μηπως να γινω πριγκηπισσα…….?…by Ifi

λοιπόν πρέπει να το αποφασίσω να τα παρατήσω όλα και να γίνω πριγκήπισσα……..ή να παραμείνω ως έχειν?

το να γίνω  βέβαια συνεπάγεται ότι θα πρέπει να φιλήσω το βάτραχο….ελπίζοντας να είναι Ο ΣΩΣΤΟΣ βάτραχος…για φαντάσου να πάρω τα βατράχια με τη σειρά…….οου ντιαρ…

25

ας πούμε ότι η αποστολή επέτυχε……….

11

θα χρειαστώ και κάποια πράγματα….για να σκεφτώ….

θα χρειαστώ ένα βασίλειο,

17

μία τιάρα(που πας καλή μου χωρίς κορώνα στο κεφάλι ) γυαλιστερή,

26

μακριά μαλλιά (καλοχτενισμένα και λαμπερά σα διαφήμιση ), μία μεγάλη χρυσή βούρτσα(ότι λάμπει έιναι χρυσός), κορδέλα γυαλιστερή(να αναγράφει τον τίτλο τιμής βεβαίως), μαγικό καθρέφτη(που να μου μιλάει), φορέματα ροζ, φουξ και λιλά με πολλά σβαροφσκάκια και γκλίτερ(αχ να με δω με τέτοια θα το αντέξω;) ……..

19

μία καλή νεράιδα(για να με βοηθάει στις κακοτοπιές) μία κακιά μητριά(για να υπάρχει και λίγο δράμα), εννοείται  ένα βασιλόπουλο(ωραίο, ψηλό, αθλητικό με θεληματικό πηγούνι) και φυσικά ένα άλογο (που θα πρέπει να ξέρει να το ιππεύει ελπίζωωωω), βάλε 2 άλογα και ένα για μένα…..τι αμαζόνα θάμαι…..

18

χμμμ τι άλλο χρειάζομαι ….να είμαι εκθαμβωτική, να έχω όμορφο χαμόγελο, να έχω μία στητή κορμοστασιά, να έχω προσκλήσεις σε πολλά πάρτυ, να έχω κοσμήματα, γοβάκια γυάλινα και μη, να μάθω να κάνω πιρουέτες με χάρη(τώρα αυτό πρέπει;) και φυσικά και λίγο μυαλό για να εντυπωσιάζω τους καλεσμένους μου(τόχω τόχω)…..

20

πολλά ξωτικά, τρολλάκια, νανάκια, ζωάκια, πουλάκια και άλλα χαριτωμένα να μου κάνουν παρέα στους μακρινούς περιπάτους μου στους κήπους του παλατιού και ένα πόνυ για να του τραγουδάω ”μικρό μου πόνυυυυυυ”

4

………..αλλά εννοείται ότι δε σκοπεύω να μοιάσω στις προηγούμενες γνωστές βασιλοπούλες, γιατί το έχω σκεφτεί καλά …….δε θα είμαι αφελής σα την Χιονάτη (περίμενε αιώνια για ένα φιλί, και δεν άφησε μήλο για μήλο, χάθηκε να κάνει μία μηλόπιτα), ενοχική σα τη Σταχτοπούτα (που έκανε και ένα τόνο δουλειές), ούτε σα την Πεντάμορφη και να πρέπει να αγαπήσω το τέρας (που ποιός μου εγγυάται ότι θα είναι όντως καρακούκλος βασιλόπουλος αφτερ), ούτε σα την Αριελ να χάσω την γοργονοουρά μου και τα λέπια μου για τον πάσα ένα(και να μαλλιοτραβιέμαι με άλλα θηλυκά για αυτόν τι ξεπεσμός για μία δεσποσύνη), ούτε Ραπουνζέλ να γίνει το μαλλί τόσο μακρύ που να μη σηκώνεται μέχρι να έρθει ο Μιστερ Ραιτ για να με σώσει/κουρέψει(κλεισμένη μέσα σε ένα πύργο, χωρίς άδειες εξόδου)…..

22

Αν είναι να γίνω πριγκίπησσα, θα πρέπει να είμαι πριγκίπησσα με ευαισθησίες και ευθύνες όχι ανάλαφρο βαμμένο ……

-θα είμαι ευγενική και χαρούμενη κάθε στιγμή

-θα ενημερώνομαι για ότι συμβαίνει στο βασίλειο μου

-θα αντιλαμβάνομαι πόσο τυχερή είμαι και θα βοηθάω όσους έχουν ανάγκη

-θα είμαι θαρραλέα και θα υποστηρίζω το βασίλειο μου

-θα παλεύω για τη δικαιοσύνη, την ισονομία, τις αξίες της ζωής

-θα ασχολούμαι με κοινωφελή έργα αλλά και με την επιμόρφωση των αυλικών μου

24

και φυσικά απαραίτητη προυπόθεση θα έιμαι πάντα  λαμπερή, όμορφη, ξεκούραστη, γυμνασμένη, χωρίς περιττό βάρος, χωρίς ρυτίδες, χωρίς σακουλίτσες κάτω από τα μάτια, ελαφριά βαμμένη, χωρίς νεύρα, χωρίς εξάρσεις, χωρίς πείσματα, χωρίς βαρεμάρα, χωρίς δύσκολες μέρες σε άρτια φυσική κατάσταση και άλλα τέτοια ….

χμμμμμμμμμμμ σαν πολλά δεν πρέπει να κάνω,να είμαι, να δείχνω, να λέω??????

μήπως να το ξανασκεφτώ και να αφήσω να γίνει καμμία άλλη πριγκήπισσα στη θέση μου?λοιπόν άσε έχω χρόνο ακόμα….όταν μεγαλώσωωωω και φτάσωωωω στην σωωστή γλυκιά ηλικία μίας βασιλοπούλας, τότε θα το ξανασκεφτώωωωω

21

ουφφφφ κουραστικό να είσαι πριγκιπησσάκι αφτερ ολ……..

Leave a Reply

